FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

14 Haziran 2013 Cuma

sırrımı açıklıyorum:)) ana hamur ...mayalı

evet benim güzel ana hamurum :)) bu tepsidekiler oğlumun arkadaşları için hazırlandı kurtaran hamur bundan ne istersen yap pizza ,poğaça,börek çörek pide fıtçın dızmana şu anda elli çeşit sayabilirim artık açıklama zamanı geldi:))evde sürekli bulunanlar 1 su b. su1 su b.süt 1su bardağı yoğurt 1 su b.yağ 1 paket yaş pakmaya tuz işte bu kadar yüz çeşit bişe pişir mayalıda önemli olan mayalandıktan sonra tepsidede mayalandırmak acilse sıvılarını biraz ılıtarak mayalandırmayı çabuklaştırabilirsiniz birde benim son zamanlarda yaptığım hamuru yoğurup akşamdan buzdolabına koyuyorum sabaha kadar mayalanıyor sabah elimde bulunuyor bazen açmalı bişeyse yine aynı hamurdan şekil verip poşetliyorum sabah yumurtasını sürüp fırına veriyorum ağzınızın tadı bozulmasın:))

7 yorum:

  1. Çok lezetli ve iştah açıcı görünüyorlar, ellerine sağlık canım. Benimde var böyle bir can kurtaran hamurum. :) bu çeşit hiç denememiştim bundan sonra seninkileri çalıyorum. :))

    YanıtlaSil
  2. memnunuyetle saadet hanım hayat paylaşınca güzel:))

    YanıtlaSil
  3. ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..

    tatlıdogapasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. sırrını ogrenmeye geldım :)ellerıne sağlık canım cok guzel gorunuyor puff puf nasıl da guzel mayalanmıslar ,sevgıler..

    YanıtlaSil
  5. bu arada sayfanı da begendım basarılarının devamını dılıyorum blogunu da takıbe alıyorum canım

    YanıtlaSil
  6. hoş geldiniz zeymuran hanım :) çok teşekkürler güzel sözleriniz için

    YanıtlaSil