FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

2 Ağustos 2013 Cuma

etsiz çiğ köfte:)

yenide merhaba.) ramazan şerifin sonuna geldik.Bayrama artık sayılı gün kaldı .Acaba yanımıza geçen günlerden sonra ne kar kaldı,inş hepimizin karlı geçmiştir.Heralde hepimizin ortak noktamız bu gün ne pişirelim .bizde bu aralar etsiz çiğ köfte deneyimlerimiz sürüyor,aslında başarılı olmaya başladı.Gelelim tarife,ama bana ölçü sormayın .sadece diyebilirim bu gördüğünüz köfte birbuçuk kilo bulgurdan çıktı ayarlayın artık.Bulguru tepsiye alıyoruz üzeride rendelediğimiz domatesleri.yavaş yavaş yuğurmaya başlıyoruz ben bulgur çok olunca azıcık su gezdirdim ama sadece domates olunca bana göre lezzeti daha güzel sonra biber s. domates s. kurusoğan , ben rende yapmıyorum doğruyorum zaten yoğururken ezilip g,diyor..baharatlar,k.biber, kara biber, yeni bahar ,tarçın, sarımsak, istenirse ceviz, zeytinyağ tuz kimyon,birbirine yapışıp yumuşayana kadar yoğruluyor şimdi püf noktaları.:niye rende deği soğan acısı oluyor suyunu sıksan bile.birde bulgurun suyunu az az vermek lazım hatta domatesini rendeleyip dondurup buz halinde içine atıp yoğurmak daha iyi oluyormuş suyunu buz eridikçe alıyor bulgur hemen şişmiyormuş işte böyle ben denedim oldu sizde deneyebilirsiniz yapacak olanlara kolay gelsin en kısa zamanda çantalarla karşınızda olacağım yüzünüzden tebessüm kalbinizden huzur eksik olmasın çevreniz kıymet bilen dostlarla dolsun.)

2 yorum:

  1. İnşaAllah kendimizi affettirip Rabbimizin rızasını kazanabilmişizdir...köfteler çok lezzetli görünüyor, etli etsiz, yumurtalı hepsini çok severim. :) ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  2. inşallah saadet hanım:)çok teşekkürler.)

    YanıtlaSil