FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

3 Eylül 2013 Salı

ayağıma kadar gelen şansı belki kaçırdım:((

bloğumu 81 ülkeden takip eden bütün ziyaretçilerime kocaman merhaba:)) evet tatil sonunda bitti dünya kadar biriken işler beni bekler.temizlik beni bekler.kışlık hazırlık beni bekler.bu arada bu gün harika bir mesaj aldım samanyolu tv de yayınlanan yemek programı için istersem evimde çekim yapabileceklerini kendimi ve yaptıklarımı tanıtabileceğimi, mutfak keyfi programına gerçekten çok teşekkürler böyle güzel programa katılmak için kimbilir ne kadar uğraşanlar vardır .bir yerlerden dikkatlerini çekmişim.insanın yaptıklarının değer bulması harika bir şey,siz benim ne dediğimi merak ediyorsunuz değilmi:)çok teşekkür ederek o kadar cesaretimin olmadığını söyledim biliyorum bir şans bu ama gerçekten yapamazdım ,işte böyle sizinle paylaşmak istedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder