FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

23 Ağustos 2015 Pazar

PİKNİK ÇANTASI (PİCNİC BAG)

TERMOSLU PİKNİK ÇANTASI



Sanırım bazı şeylerin aydınlığa kavuşmasının zamanı geldi. Bloğumuzu anne kız olarak yönetiyoruz. Bazen ben, genelde annem dikip bloğa ekliyoruz. Bu çanta da yakın bir tanıdığımızın siparişiydi. Bu tarz bir çanta ilk defa diktim. İçi su geçirmeyen termos astardan olusuyor. Dik dursun diye kalın kot kumaş kullandım. Ön cebini de hacimli ve ağzı cırtcırt olarak diktim. Aslında bu ölçülerini eskiyen bir piknik çantasından çıkardım. Kullanışlı olması için ağzını fermuarlı diktim. Sizde istediğiniz ölçülerde sipariş verebilirsiniz.

I think it's time for some things Clarification . We manage our blog as mother and daughter . Sometimes I , we usually add my mom sewed blog . This case was diagnosed in order that we are close . I sewed the first time a case of this type . It consists of a thermos inside waterproof lining. Stand up so I used thick denim . I sewed velcro front pocket as well as volume and mouth. In fact, I took this measure to the former a picnic bag. I sewed his mouth zipped to be useful . You can order the size you want

EBAT: 52 cm*40cm
METARYEL: Kot kumaş,
APARATLAR: Fermuar, Cırtcırt

Size : 52cm * 40cm
The materials : denim ,
Apparatus : zippers , velcro


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder