FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

6 Şubat 2013 Çarşamba

merhaba

meraba beni takip eden arkadaşlarım bundan sonra düzenli olarak  yazmayı düşünüyorum imla hatalarım için özür bu kadarına şükür 1 senedir diktiklerimi sizinle paylaşıyorum ama nasıl ben tasarlayıp dikiyorum kızım resimleri yüklüyor evet öğrenicem dedim  öğrendim bu işe kanepenin altını toparlıyım bi kaç bişey dikiyim kumaşları bitireyim diye giriştim önce çantayla başladım daha sonra gerisi geldi takip ettiğiniz gibi bi sepet olan kumaş şimdi odanın yarısını doldurdu hadi hayırlısı bi baktım bi sene geçmiş evet bu aralar afacan önlüklerinin keçelerini kızım tasarlayıp aplike ediyor eee iyide oldu yani bugün üç tane getirdi yarin onları dikmeyi düşünüyorum yakınlarıma beni destekledikleri için teşekkür ediyorum ben kendime güvendim onlar bana saat geç oldo hepinize hayırlı geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder