FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

20 Şubat 2013 Çarşamba

Yeniden mehaba ne meraklıymışım ya eklediğin bi şey yok habire yaz mı diyosunuz yoksa söz yarin cimcimeye eklettircem cepkenleri sormayın bu gün öğlenden akşama kadar hazırlık yaptım yarin misafirim var.ama ortada bişey  yok gibi 4 çeşit bi şey bende anlmadım ne yaptım gerçi biraz oyalayacı şeylerdi bu arada börek hamurunada tuz koymayı unutmuşum.bizim bey bi akıl verdi tuzu suda erit pişmiş böreğin üzerine dökcekmişim bide yaptınmı diye soruyo okadar uğraştım amaaan canımsağolsun budakendime terapi napiyim beğenmeyen salataya talim ben yazdığımı sonradan okurken zor anlıyorum siz anlıyomusunuz imla hatası dolu dimi bizim beye diyorum boşver nette ona bakılmaz diyo biz böyleyiz körler sağırlar bibirini ağırlar öğrenicem eviniz gönlünüz huzurla dolsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder