FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

18 Mart 2013 Pazartesi

papyon kravat ikilisi

yeniden merhaba işte size papyon ve kravat ayrılmaz ikilibu sefer diktiğim papyon içime sindi.elyaf dolgu kullandım.kravattada aynı şekilde elyaf dolgu kullandım.bide papyon iki kat olunca daha şık durdu arka kurdelesinide sabitledim .bu aralar yoğunum yeni şeyler ekleyemiyorum .boncuk gibi bir dedemiz var . şu anda bizde misafir.gerçekten eve bereket geliyor düzen geliyor biri varken.yalnız dikiş işi pek olmuyor.aceleye gelen bişe değil.işim acil olsun derseniz hep geri gider.neyse bu aralar beni mazur görün harika tasarımlarla yakında bloğumda olucam tabi kısmetse bide bişey düşünüyorum.burda  gördüğünüz önlük,çanta,cepken gibi şeyleri kendisi dikmek isteyen olursa  bütün parçaları biçip yollamayı düşünüyorum mesala  dikip üzerine kendi tasarımınıyla süsleyebilir o konudada yardımcı olurum bi fikir  yorumlarınızı bekliyorum huzurla kalın

2 yorum: