FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

3 Mart 2013 Pazar

yeniden merhaba pazar günü bitti.bugün sizin için harika kumaşlar aldım.daha öncede beklirtmiştim burası biraz mahrumuyet neyseki bi kumaşçı keşfettim biraz pahalıya geliyor ama bu soğukta fatih  yada bakırköy biraz zor oluyor. bu sefer su geçirmez cinsinden aldım onları hemen dikmek istiyorum.dikiş bence bi hastalık gibi bu işe başladıysanız sonu yok.ben bu işe kıyafet dikerek başladım.epey zaman diktim. sonra ne olduysa kumaş poşetlerini toplayıp geri verdim.istemiyorum diye.ben onu bırakmak istedim o bırakmadı sonra bu iş daha eğlenceli ve renkli geldi ve bir seneyi geçirdim halen aklımda bir sürü şey var bir şey üzerinde yoğunleşamıyorum.mesala sadece çanta yada önlük vb benzeri aklıma geleni şöyle bi şekillendirip hemen ortaya çıkarmak istiyorum.sonra bakıyorum  iyi olmuş ne kaybettim başlamak isteyenler hemen başlasınlar inanın güzel bir iş. helaki kızınız varsa ona bir şeyler tasarlayıp dikmek en güzel şey.küçücük bir parçadan harikalar çıkarabilirsiniz.sade bi kötülüğü var hazır kıyafette çok hata buluyorsunuz.yada aman bunun nesi var deyip kendiniz diliyorsunuz.yine geç bi saat yarin işler bizi bekler hepinize sağlıklı günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder