FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

12 Mayıs 2013 Pazar

anneler günü

Yeniden kocaman merhaba bütün ziyaretçilerime.Bu gün annelerin günü bende bir  anneyim.Rabbime sonsuz şükürler olsun.İki evladım ve bir torunum var.Rabbim isteyen  herkese nasip etsin yoksa anneler gününün ne kıymeti olabilir.Bu arada ben bu güne çok önem vermem arada bir adet olmuş diye aslında bocaladığımdan önem vermekmi vermemek,mi  annem ve anem gibiler her daim değer verdiğim ölene kadar değer vermeğe devam edeceğim değerliler, Anne olmayı hak eden bütün kıymetli annelerin gittiği yol her daim aydınlık olsun .Birde hak etmeyenler var.(cami avlusuna çöpe o günahsızları bırakanlar gibi)
Bu arada bloğumuzda ufak değişiklik yaptık. bahar tadilatı boya yerine cıvıl cıvıl duvar kağıdı yaptık.Evde böyle kolay olsa iki tık evin duvarları değişse neyse  o güzel yorumlarınızı bekliyorum duvar kağıdımız nasıl olmuş :)) Bu gün malum pazar bizim bey rahatsız dinleniyor.Bu gün asma fidanlarımızı bahçeye dikmeye gidecektik .Bu durumda kaldı.Bende kumaşlara bakıp bakıp duruyorum.Yeni kumaşlar aldım.her an birşeyler çıkabilir.kombinler tamam sayılır.Bende merak ediyorum ne çıkacak ortaya bekleyelim  görelim.Bu hafta bir dikişle geçecek gibi.YÜZÜNÜZDEN TEBESSÜM EKSİK OLMASIN(işte mutluluğun formülü deneyin görün)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder