FACEBOOK SAYFAMA BUYRUN!

18 Mayıs 2013 Cumartesi

yemek yarışması şeftali kurabiye

yeniden kocaman merhaba cumartesi bitmek üzere siz altta resimdeki eteğin bitmesini beklerken buda ne böyle dediniz bu kurabiyeler dün yarışmaya katıldılar fakat gıda boyası yüzünden elendiler bencede iyi oldu bende gıda boyasını sevmem ama görsel olsun dedik böyle oldu benim bir küçük kardeşim pastacı bende onun yanında eğlencesine tatlı hatıra olsun diye iyide oldu kardeşim dereceye girdi güzel bir hatıra oldu ve harika bir deneyim bir gün önceki halimi görseydiniz gidelim gitmeyelim derken gece birde ben kurabiyeleri kardeşim gül kekleri hazırlamaya başladık kalanınıda sabah tamamladık içine ne cesaret içini bıçakla oyup incir reçeli doldurdum aslında iyi oldu yarışmada bir şeftali daha vardı laf aramizda benimli havalıydı anons yapan hanıma diğeryle karışmasın diye terayağlı incir dolgulu kurabiye diye anons yaptırdım jürinin dikkatini çekti hımm diğeri nektari bu şeftali dediler sevdim bu işi güzel bir şeymiş aslında ciddi bir yemek yarışmasına katılmak isterim en kısa zamanda eteğin bitmiş halini ekliyeceğim söz bütün beni takip eden arkadaşlarıma harika bir pazar geçirmeleri temennisiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder